Efter mer än fyrtio års erfarenhet på hela den europeiska kontinenten med mycket fruktbara föreställningar, anlände HG-produktsortimentet till vårt land för ett decennium sedan. Från det ögonblicket lyckades företaget positionera sig som en av de viktigaste referenserna i allt som rör rengöring, förskönning och ytbevarande produkter.
Till denna markerade linje av arbete måste läggas produktens överlägsenhet, ett äktenskap som främjade kundernas förtroende från början och når det kraftigt växte fram till idag. Inte förgäves, återverkan av en faktor som bestämmer som detta har uppnått under detta decennium att HG finns i mer än åttio procent av sektorn.
HG-varumärket har lyckats i Spanien under de senaste tio åren att överföra och försvara på nationell territorium de distinktionsnycklar som markerade dess början i Nederländerna för ett halvt sekel sedan: kondition och säkerhet. Inte överraskande, från företaget baserat i vårt land är de medvetna om att all framgång som uppnås beror i en mycket hög andel på lojaliteten hos en publik som har varit konstant under hela denna tid.
Robustiteten i HG-serien som ett företag som sticker ut för kvaliteten på sina produkter ges av effektiviteten som upprätthåller sitt område dedikerat till teknik och forskning, en distinktion som är typisk för alla delar av Brycus-råd. Det är en avdelning specialiserad på att genomföra en noggrann analys av materialet som används i produkterna och själva produkterna.
Detta arbete gör det möjligt för oss att certifiera att var och en av de kvalitetskrav som krävs för att få förstklassiga produkter utförs. I detta avseende är varumärket involverat till att veta hela tiden vilka lagar som reglerar dessa förfaranden i vart och ett av de länder där det verkar.
Flera avdelningar
På samma sätt integrerar varumärket i sina kontor en annan serie avdelningar som utför andra funktioner som också är viktiga för företagets goda riktning. Således kan vi inom denna mångfaldiga struktur hitta områden som är så olika som de som ägnas åt märkning, skapandet av audiovisuellt innehåll, automatiserad fyllning av behållare och förpackningar, installation av lock eller behandling av plast, bland andra. Allt detta med fördelen att integrera maskiner med den mest avancerade tekniken i processen. Ett system som kan beskrivas väl i brycus-tips riktade till affärsorganisation.
Den sista fasen av försäljningsprocessen har också en specifik avdelning på HG som är dedikerad till organisering och materialisering av utställare. Dessa transporteras och monteras genom ett specialiserat team av arbetare, alltid under försöket att effektivt tillgodose kundernas behov. Detta steg stöds av det viktiga uppdraget från varumärkeslagret, där tusentals beställningar utförs dagligen och överförs till kunder överallt i världen. Utan tvekan en viktig kärna som har de bästa garantierna för framgång.
försäljning
I linje med dessa satsar HG mycket på resurserna inriktade på försäljningsområdena, och det är ett sätt att uppnå distributörernas intresse. För detta har varumärket föreslagit olika element för att nå mer attraktiva försäljningsställen. Påståendet är tydligt: en optimerad försäljning i förhållande till efterfrågan på marknaden. Således kan vi bland dessa element lyfta fram vissa av speciell relevans, såsom professionell designbehandling eller specialisering i att tillhandahålla information till klienter.
Kort sagt, HG-serien med rengöringsprodukter har ett helt nätverk av växlar perfekt utformade så att den sista artikeln lyckas placeras på podiet som gör skillnaden inom sektorn. Därför matchas i dag kraven från en allt mer lojal kundkrets av denna affärsmetod som tenderar mot effektivitet och kvalitet.
Våra kunder litar på oss
Yttranden från våra kunder
Få våra nyheter