Hur köper jag?
Lägg till de produkter du vill ha i kundvagnen och formalisera din beställning. Vi ber dig om leveransinformation och kontaktperson. Om du föredrar, kan du skicka ett e-postmeddelande till info@brycus.com eller ring oss per telefon på 918 314 064 så hjälper vi dig att göra din beställning
Hur man betalar
Du kan välja mellan någon av följande betalningsformer, alla säkra:
VISA eller MASTERCARD
Med banken: La caixa, som vi har avtalat med den säkra tjänsten för att skydda dina uppgifter
BANKÖVERFÖRING
Våra kontonummer är:
La Caixa 2100 0194 3502 0029 9953
BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515
Banco Santander ES87 0049 1803 5521 1175 5920
För internationella överföringar:
BIC-kod (SWIFT): CAIXESBBXXX
IBAN: ES07 2100 0194 3502 0029 9953
IBAN: BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515
Mot återbetalning
Det finns en extra provision från expressfirman på 6,5% av beställningen (lägsta provision på 6,50 euro). Du måste betala beställningsbeloppet kontant till budfirman som kommer att leverera det till dig. Denna betalningsform gäller endast för Spanien i fastlandet.
TIDBETALNING
Dela ditt köp i 3, 6 eller 12 avbetalningar. Inget pappersarbete.
BETALA PAL
Om du är användare av detta betalningssystem kan du också välja det direkt från beställningen
Hur mycket betalar jag för frakt?
Det maximala fraktkostnaden är € 12 för beställningar mindre än 300 €. Från € 300 är fraktkostnaderna fria för hela halvön (utom för beställningar vars vikt är större än 2001 kg). I vilket fall som helst kommer det belopp som ska betalas att visas när beställningen formaliseras.
Hur och när får jag det?
Vid tidpunkten för beställningen kommer den vanliga leveranstiden att visas, vilket vanligtvis är 48-72 timmar för produkter i lager och 5 dagar för andra produkter. De angivna leveranstiderna är informativa och baseras på det genomsnittliga beräknat under arbetsdagar. Ibland kan det bli större förseningar, i detta fall kan kunden ensidigt dra tillbaka beställningen och ersätta de belopp som betalats i beställningen.
Kan jag returnera beställningen?
Om beställningen inte uppfyller dina förväntningar har du rätt att returnera den inom en högsta period av 14 dagar, men i detta fall bärs fraktkostnaderna av kunden enligt lag.
Tänk om den kommer trasig?
Alla våra varor reser försäkrade, så om du får en vara i dåligt skick har du rätt till omedelbar byte utan kostnad. För att behandla anspråket till byrån behöver vi att du skickar oss ett fotografi som visar skadan inom högst 24 timmar till .
Vad är garantin för min beställning?
Varje tillverkare är enligt lag skyldig att garantera minst 2 år.
Vad händer om beställningen inte kommer?
Du kan när som helst kontrollera statusen för din beställning från vår webbplats. Du kan också skicka ett e-postmeddelande till som anger ordernumret och vi kommer att svara till dig så snart som möjligt. Du kan också ringa oss på telefon 902 109 841.
Det är första gången jag köper online
Vår webbplats är 7 år gammal. Vi är för närvarande en referenssida med mer än 75 000 kunder och 250 000 besök per månad; och vi levererar i genomsnitt 2 000 beställningar per månad över hela världen. Du kan vara lugn, det finns alltid en första gång för allt.
Vad är Brycus sekretesspolicy?
Du kan kontrollera våra juridiska villkor. Våra databaser kommer inte att överföras, lånas, säljas eller bytas ut med något annat företag, förening, person eller enhet. För att bevara och garantera din integritet hela tiden och i enlighet med organisk lag 15/1999, kan du ha tillgång till denna information och du kan utöva din rätt till tillgång, rättelse, avbokning och invändning när som helst genom att skicka ett e-postmeddelande till info @ brycus .es.
Garanterad minimiprispolicy
Från Brycus har vi åtagit oss att erbjuda det garanterade minimipriset till alla våra kunder. Kunden måste begära prisjustering innan beställningen slutförs eller innan betalningen görs genom överföring.
Här är några villkor för att dra nytta av vår garanterade minimiprispolicy:
· Den billigaste produkten som hittas måste vara densamma som den som köpts: ny, i sin originalförpackning, utan att ha använts, och med den officiella tillverkarens garanti i Spanien, eftersom vi säljer dem.
· Den köpta produkten måste ha köpts under samma betalningsform (kontant vid leverans, kort, överföring eller PayPal) och på samma villkor. På samma sätt kommer det slutliga priset (moms och frakt ingår) alltid att jämföras.
· Priserna som hittas på webbplatsen Auctions är inte giltiga.
Våra kunder litar på oss
Yttranden från våra kunder
Få våra nyheter